میکسر استیل / خرید میکسر استیل/ قیمت میکسر

میکسر استیل / خرید میکسر استیل/ قیمت میکسر

میکسر استیل چیست؟ میکسرهای صنعتی در انواع مختلف تولید می شوند که از انواع آن ها می توان به میکسر استیل و میکسر پلی اتیلن در ابعاد و لیتراژ مختلف اشاره کرد. میکسرهای استیل برای ترکیب کردن بیش از دو ماده شیمیایی استفاده می شود.

میکسر خلاء

میکسر ها به انواع مختلف تقسیم بندی می شوند که از میان آن ها می توان به میکسر صنعتی درام، ساکن، پارویی، هموژنایزر، مایعات، صنعتی برشی بالا، میکسر جت، سه شافته، پخش کننده و میکسر روتور استاتور با برش بالا اشاره کرد.

میکسر صنعتی

ظرفیت میکسر های ساخته شده استیل از 200 لیتر شروع شده و گاها تا 100000 لیتر نیز می رسد.

تیم ماشین سازی و قالب سازی اردستانی می تواند با سال ها تجربه در زمینه ساخت میکسر های استیل و پلی اتیلن انتخابی مناسب برای سفارش انواع میکسر ها باشد که جهت گرفتن مشاوره از این تیم می توانید با شماره های دفتر اردستانی تماس حاصل کنید.

میکسر آزمایشگاهی

از میکسر ها برای کارهای مختلف استفاده می شود برای مثال از میکسر های استیل برای خرد شدن ، شکسته شدن ، مخلوط شدن و ترکیب شدن مواد و… استفاده می شود.

میکسر پلی اتیلن

قطعات میکسر های استیل به سه دسته تقسیم می شوند که می توان به بدنه استیل میکسر و شاسی میکسر و همزن میکسر اشاره کرد.

ساخت میکسر

طراحی مخزن میکسر به چه صورت است ؟ برای طراحی مخزن استیل در ابتدا باد این نکته را با تیم طراحی به اشتراک بگذارید که چه نوع ماده ای را می خواهید در داخل مخزن با یکدیگر ترکیب کنید. این ترکیب شامل ترکیب مایع با مایع ،جامد با مایع و جامد با جامد می باشد.

همچنین در طراحی مخزن باید این نکته را یاد آور شوید که می خواهید حجم مخزن شما به چه اندازه باشد و این نکته بسته به میزان مواد مصرفی شما در تولید دارد.

یکی از مهم ترین بخش های طراحی مخزن استیل، مشخص کردن نوع پروانه و پره ها برای ترکیب مواد است.

تیم ماشین سازی اردستانی می تواند شما را به بهترین نحو ممکن در طراحی میکسرها و مخزن آن بسته به نوع نیاز شما، راهنمایی کند.

قیمت میکسر موتور گیربکسی استیل

طراحی مخزن میکسرهای استیل اغلب به این صورت است که به شکل استوانه طراحی می شود و بخش بالایی آن می تواند بسته باشد و یا اینکه در ارتباط با جریان هوا قرار گیرد.

این مخزن استوانه ای به شکل محدب ساخته می شود و این طراحی به این دلیل انجام می شود که اگر کف مخزن دارای گوشه باشد، این گوشه ها باعث غیر ایده آل بودن جریان سیالات در ظرف می گردد.

میکسر دوجداره استیل

از میکسر های استیل در صنایع مختلف استفاده می شود که از میان این صنایع می توان به صنایع مربوط به خوراک دام و طیور و صنایع تولید مواد دارویی، صنعت تصفیه آب، صنایع شیمیایی، صنعت تولید خمیر و کاغذ، صنایع لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی، و دیگر صنایع استفاده کرد.

میکسر سفارشی استیل

عمدتا میکسر های استیل به دو بخش میکسر پیوسته و میکسر بچ تقسیم می شوند. همچنین میکسر های استیل به 3 گروه تقسیم بندی می شوند. گروه اول میکسر های جامدات ، گروه دوم میکسر های مایعات و گروه سوم میکسر های جامدات و مایعات است.

میکسر دست دوم استیل

لازم به ذکر است که نمی توان یک میکسر تولید شده برای ترکیب مایعات را برای ترکیب جامدات نیز استفاده کرد

و این به دلیل این است که میکسر های همگن سازی جامدات شباهت بسیار کمی به میکسر های همگن سازی مایعات با ویسکوزیته پایین دارند و همچنین تفاوت چشمگیری نیز دارند. برای مثال فرآیند همگن سازی جامدات و خمیرها بسیار سخت تر از فرآیند مایعات است.

قیمت میکسر استیل

نکته دیگری که حایز اهمیت است این است که ارتفاع مایع درون مخزن را با قطر مخزن در نظر می گیرند. همچنین انرژی مورد نیاز جهت به حرکت در آوردن پره ها به وسیله ی الکتروموتور تامین می شود. همچنین اگر در میکسر نیاز به انتقال حرارت باشد، از ژاکوت و یا کویل حرارتی برای انتقال حرارت استفاده خواهد شد. لازم است این نکته را یاد آور شویم که پره های به کار رفته در مخزن استیل دارای دو جریان محوری و شعاعی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.